Over mij
In 2006 studeerde ik af als fotograaf, maar voelde me door één medium te veel beperkt in mijn creativiteit.
Dus studeerde ik ook grafische vormgeving en illustratie. De laatste 10 jaar heb ik me ook verdiept in videografie en op dit moment ben ik veel aan het experimenteren met animatie.
Altijd leren, altijd spelen.
Ik wil visuele verhalen vertellen op een creatieve manier en ik voel dat het een meerwaarde is om daar meerdere tools voor te kunnen gebruiken. Er is zoveel te ontdekken als je de minder begane (visuele) paden bewandelt. Als je steeds bij wil leren en wil zoeken naar nieuwe vertelvormen.
Jij bepaalt zelf hoe ik je van dienst kan zijn. Ik heb geen marketingtrucs om je te overtuigen. Je kijkt gewoon naar mijn werk. Als het je aantrekt, stuur me dan een berichtje en vertel me je verhaal. Ik kan niet wachten!
dit zijn mijn persoonlijke waarden en die van mijn onderneming:
Hier is geen plaats voor discriminatie
Ik zeg NEE tegen racisme, seksisme, homofobie of welke vorm van discriminatie dan ook. En kan daardoor ook niet voor ondernemingen of individuen werken die wél discrimineren.
Ecologisch is logisch
De aarde is onze thuis, maar toch verwoesten we haar in onze onverzadigbare drang naar geld en macht. We zijn deel van een ecosysteem en als dat systeem in elkaar zakt, zijn wij ook het slachtoffer. Tijd voor meer ECO en minder EGO.
Be kind to every kind
Naast mijn onderneming heb ik een dierenopvang opgericht waar ik een permanente thuis bied aan dieren die uit inbeslagnames komen wegens verwaarlozing en/of mishandeling. Waarom we ons als mens zo superieur wanen boven al het andere leven op onze planeet, is mij een eeuwig raadsel. Wij hebben niet het monopolie op leven, wij hebben niet het monopolie op veiligheid, wij hebben niet het monopolie op respect.
Creativiteit boven trends
Niets zo oninteressant als het volgen van trends. Als je mij als klant vraagt om een kopie te maken van andermans stijl, dan zal ik steevast weigeren. Ik graaf liever samen met jou wat dieper naar jouw unieke beeldtaal. Welke stempel wil jij drukken? Dezelfde als iemand anders? Of jouw eigen?
Geld is een middel, geen doel
Als de missie van jouw onderneming “veel geld verdienen is”, dan ben ik niet de juiste partner voor jou. Ik werk het liefst samen met ondernemers die het collectieve boven het individu plaatsen en die niet louter geïnteresseerd zijn in persoonlijke financiële verrijking. Het is uiteraard helemaal ok om geld te willen verdienen, maar in mijn boek is dat een gevolg van jouw missie, niet de oorzaak ervan.
Een duidelijke visuele identiteit voor je merk is belangrijk in dit visuele tijdperk waarin we leven.
Er zullen altijd kleurtrends, lettertypetrends, logotrends, … zijn. En het is verleidelijk om die trends te volgen omdat ze hun kracht al hebben bewezen. Maar als je wilt opvallen in je markt, stop dan met eruit te zien als alle andere kraampjes.
Ik doe niet aan trends. Zo koppig ben ik wel. 😉
Ik heb veel visuele vaardigheden geleerd en die uitgebreide gereedschapskist aan visuele tools is wat mij onderscheidt binnen mijn markt.
Ik ben een visuele verhalenverteller en gebruik de juiste tools om het specifieke verhaal te vertellen. Dat kan mits foto’s, video, illustratie, animaties … wat jouw merk ook nodig heeft. Ik duik diep in je verhaal en denk strategisch mee. Ik ontwerp een compleet visueel concept, afgestemd op jouw verhaal.
Ik werk het beste als ik meerdere visuele diensten kan aanbieden die samen een samenhangend, creatief visueel geheel vormen. Ik zorg voor een blauwdruk van de visuele strategie van jouw merk.
Als je iemand nodig hebt voor een snelle, korte fotoshoot, ben ik niet de beste partner.
Als je iemand nodig hebt voor slechts een paar korte videoreels, ben ik niet de beste partner.
Ik ben wel je ideale partner als je even kan loslaten wat je denkt nodig te hebben en je weer met frisse ogen wilt kijken. Het is oké als je al een aantal delen van je visuele branding hebt, we kunnen vanaf daar beginnen. Ik wil gewoon meedenken en ervoor zorgen dat je visuele strategie klopt en in lijn is met je merk en jouw missie.