
DIT IS
DIT IS
MIJN PRIJS- VOORSTEL
JULLIE
VRAAG
In deze prijs zit inbegrepen:
- overlegtijd
- filmopnames (1 à 2 dagen)
- audio-opnames getuigenissen en voice-over
(met kanttekening dat jullie persoon voorzien die voice-over inspreekt)
- transportkosten
- montage twee video's
- animaties (illustraties maken + monteren op video) voor twee video's
- aanpassingen na feedback (3 rondes)
- exporteren van video's in verschillende resoluties
2 VIDEO'S:
1) videothema: betekenis van internationalisering in het jeugdwerk
2) videothema: impact van internationalisering in het jeugdwerk
DOELSTELLING van beide video's: informatief + promotioneel
DOELPUBLIEK: jeugdwerkers
DUUR: +- 2 min/video
INHOUD: getuigenissen jeugdwerkers + toegevoegde info in animatievorm met voice-over
LAAT IK MEZELF NOG EVEN VOORSTELLEN:
Mijn naam is Vicky Bogaert en de naam van mijn onderneming is "the untold". Omdat ik onvertelde verhalen een gezicht geef. En ze zo mee help de wereld in te sturen. De manier waarop ik mij onderscheid in dit veld is door mijn cross-over denken. Ik luister naar het verhaal en ga dan pas in mijn visuele gereedschapskist kijken met welke tools dit verhaal best verteld wordt. Dat is afhankelijk van welk verhaal het is, wie het vertelt, wie het moet horen en hoe dat publiek te bereiken is. "Content dictates form". Daar geloof ik in.
Ik denk graag creatief mee en benader ieder project met een frisse blik. Geen twee klanten zijn hetzelfde omdat geen twee verhalen hetzelfde zijn.
Ik heb zelf een verleden in het jeugdwerk; als jeugdwerker en nadien als begeleider van jeugdwerkers. Dat kan me helpen een inzicht te geven in een juiste visuele taal te hanteren om de aandacht te capteren van dit doelpubliek.
Promovideo voor het Rode Hond festival in Leuven
DOELPUBLIEK: potentiële bezoekers
Informatieve video over nieuw cooperatief plan van Cultuurconnect
DOELPUBLIEK: bibliotheken
Promovideo over Voor De Show, een theaterspel voor in de klas
DOELPUBLIEK: leerkrachten
Informatieve video over digitale cultuurbeleving
DOELPUBLIEK: podiumhuizen
Promovideo over Hogar Kokopelli, een vioolschool
DOELPUBLIEK: potentiële studenten
Promovideo over De Wonderacademie
DOELPUBLIEK: ouders geïnteresseerd in kunsteducatie